niedziela, 13 stycznia 2019

Podsumowanie 2018 - (na Waszą prośbę)


Miałam tego nie publikować, a jednak! Część z Was pisała, pytała, jaki procent planów z 2018 roku udało się zrealizować dzięki przelaniu tego na papier. Otóż procentów wyliczać mi się nie chce, ale zamieszczę Wam moją listę rzeczy, które udało mi się spełnić, których niestety nie mogłam wykonać z różnych przyczyn. Zazwyczaj były to powody finansowe i czasowe. Przyspieszyliśmy realizację planów związanych z budową domu, a co za tym idzie przyszło nam odbyć wiele spotkań z projektantami i wykonawcami zleceń. Miniony rok uznaję za baaardzo udany, a już nie chcę sobie wyobrazić jak będzie wyglądać rok obecny, jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli. 
Mówią, że "tam, gdzie są duże chęci, przeszkody nie mogą być zbyt wielkie." Staram się pozytywnie patrzeć na te przeszkody i sukcesywnie realizować swoje cele, czego i Wam życzę! Stay positive 😍

Podsumowanie 2018 

Zrealizowane zadania zostały wytłuszczone
Realizowane nieregularnie lub niedokończone zostały podkreślone
Niezrealizowane - zostawione samym sobie ;)


1. Chodzić z dziećmi na basen (chociaż 2 razy w miesiącu) (niezupełnie)
2. Pojechać nad morze na wakacje
3. Pojechać nad jezioro na wakacje
4. Zobaczyć jesień w Bieszczadach - realizacja naszego dużego marzenia
5. Zapisać Marysię wiosną na zajęcia angielskiego dla dzieci
6. Wrócić do biegania (2 razy w tygodniu)
7. Zrobić wiosenną rodzinną sesję zdjęciową (wiosenna nie, jest zimowa)
8. Ochrzcić Zuzię
9. Poprawić makijaż permanentny
10. Sfinalizować kupno działki - najważniejszy priorytet
11. Zrobić ogrodzenie na działce
12. Postawić drewniany domek na działce
13. Zakupić zabawki ogrodowe i trampolinę i uciekać z miasta na weekendy (brak trampoliny, jest zjeżdżalnia zbudowana przez K.)
14. Być dobrym Finansowym Ninją :) - pilnować się w codziennym zapisywaniu i comiesięcznym planowaniu wydatków zgodnie z nauką Michała Szafrańskiego
15. Wziąć udział w swoim pierwszym zorganizowanym biegu np. Biegu Sylwestrowym
16. Przeczytać wszystkie moje książki i poradniki parentingowe
17. Raz w miesiącu zorganizować sobie wieczór dla siebie i wyjść z koleżanką na kawę, wino, do kina (odkąd Zuzia skończy rok) i taką samą opcję zaproponować mężowi - oczywiście nie z koleżanką 😉 
18. Wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (styczeń), Basket Brigade Polska (grudzień) oraz na bieżąco kontynuować wspieranie SOS Wioski Dziecięce. Zaangażować się w jeszcze jedną akcję dobroczynną np. zorganizować Szlachetną Paczkę z grupą przyjaciół (grudzień) 
19. Wysterylizować Lunę - naszą suczkę. 
20. Zrobić albumy ze zdjęciami z pierwszego roku życia dziewczyn dla każdej z osobna.

Z ręką na sercu, obiecuję wszystkie podkreślone punkty nadrobić w tym roku, poza bieganiem bo na obecną chwilę mam zakazaną tę aktywność. To co, jak mi poszło? Dajcie znać czy zaspokoiłam Waszą ciekawość! Ściskam i czekam na komentarze 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze 😀