wtorek, 22 listopada 2016

Czas start


Listopad powoli się kończy, i choć dziś pogoda iście wiosenna, to mimo to zamierzam otwarcie i bez wyrzutów sumienia, że Wam narzucam świąteczny klimat, bombardować postami o tematyce oczywiście Świąt!!! Jakże ja się cieszę, tym faktem, że zdążyłam się stęsknić już za tymi gwiazdkami, lampeczkami, ozdobami, aranżacjami, które po zamknięciu oczu przenoszą nas na wygodny fotel tuż obok trzaskającego iskierkami kominka, gdzie czuć zapach sosny wymieszany z aromatem pomarańczy, cynamonu i goździków. Gdzie w tle leci Wham,
czy inny świąteczny Bubble, trzymamy w rękach kubek z rozgrzewającym napojem imbirowym i chce się żyć! I tych oczu nie otwierać oczywiście ;) I w takim klimacie chcę Was wprowadzić w ten wyjątkowy Czas, który przyznajcie, wszyscy tak szalenie lubimy gdy zbliża się grudzień, a w TV i radio zaczynają zarzucać świąteczne nuty, chociażby w reklamach! :) I tak się ciepło na sercu robi.  Grudzień zbliża się coraz to większymi krokami, i choć moje Dziecko (to chodzące, bo to nienarodzine tym bardziej jeszcze) nie kuma za bardzo tak tej aury i tematyki bożonarodzeniowej, to zamierzam pobawić się z Nią w tym roku i wykonać parę ozdób świątecznych samemu, bo jak domyślacie się, przy półtora roczniaku w domu choinki w tym roku nie będzie! :D Pozostaną drobne elementy i przedmioty, które ocieplą nasz domek oraz nadadzą mu wyjątkowo świąteczny charakter. 
Poniżej chcę pokazać Wam kilka inspiracji, które i mnie zainspirowały do zrobienia czegoś samemu. Dziś na tapecie kalendarze adwentowe.

Kto z Was robi ozdoby świąteczne samemu? Czekam na zdjęcia Waszych dzieł (nie tylko z tego roku;)). Specjalnie dodałam na bloga Disqusa, abyście mieli tę możliwość i pokazali mi swoje ozdoby!


















Źródło:
1. ŁadnyDom
2. Pinterest
3. Desireempire
4. Pinterest
5. Pinterest
6. Pinterest
7. Decopeques
8. An Angel at my table
9. Desireempire
10. Fine BHG
11. Craft Guild
12. Homelisty
13. Simply Julie
14. Pinterest
15. Mostlovelythings

Moje świąteczne pomysły oraz wiele innych możecie też znaleźć na blogu Kasi Speckled Fawn, gdzie zapisałam się do Link Party :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze 😀