sobota, 17 marca 2018

Kosmetyczne łapanki na wiosnę dla mamy i córek




Wiosna idzie! Ja już ją czuję każdą komórką skóry odstającą i zrogowaciałą po tej długiej i dość srogiej ziemie :) W tym tygodniu, kto się załapał i bacznie obserwował informacje w mediach, głównie tych społecznościowych, że Super - Pharm ogłosił wielką promocję na kosmetyki.
W większości można było upolować dobre słoiczki, tubki i inne za połowę ceny, z czego skorzystałam, tym bardziej, że potrzebowałam kosmetyków nie tylko dla siebie ale i dla mojej niespełna 3letniej damesy Marii oraz małego atopika. Tak, jak już pewnie dobrze wiecie, bo poruszyłam Was by zasięgnąć porad na wojslandowym fejsbuczku, Zuzia ma AZS. Wygląda to paskudnie i choć zakupiłam swoje ulubione, jak dotąd sprawdzające się super kremy, to postawiłam też na nowości, zobaczymy które się wybronią. 
A zatem przedstawiam Wam moje kosmetyczne nowości i nienowości - bo już ulubione przeze mnie nie raz, więc i polecić coś polecę z dobrego serducha.

Kosmetyki dla Mamy 
  • na pierwszym miejscu, upolowane i zgarnięte jako jedno z dwóch ostałych się na półce masło natłuszczające z firmy DERMEDIC. Kto nie próbował, ten gapa. Nominowany Kosmetykiem Roku Twojego Stylu w 2017 - to już mówi wszystko.
  • skusiłam się również na wypróbowanie kremu do rąk DERMEDICa do skóry bardzo suchej i atopowej. Moja skóra na dłoniach pozostawia wiele do życzenia, tym bardziej, że często wylatuję w pośpiechu bez rękawic i myję i myję te podłogi, gary i wszystko co moje rozkoszniaczki bezustannie brudzą.
  • pielęgnujący olejek do mycia, argan, kwiat pomarańczy z Le Petit Marseillais - czeka na lato, rok temu się w nim zakochałam, zapach ma obłędny a i pozostawia na skórze bardzo przyjemne uczucie
  • naturalne mydła od YOPE, werbena i figa - rewelacja! Super się pienią, mają obłędny zapach i look. Wypatrzyłam, że w drogeriach internetowych można dokupić do nich uzupełniacze w dobrych cenach 😎
  • krem do rąk od ZIAJA grapefruit z zieloną miętą - z pompką, do postawienia na kranie przy mydle, tylko taka opcja jest w stanie zmusić mnie do częstszego nakładania kremu na dłonie, prawie po każdym myciu rąk. Krem pachnie cudnie i co najważniejsze, bardzo szybko się wchłania. 

Kosmetyki dla Marysi
  • płyn do higieny intymnej Baby Girl, od AA - postanowiłam, że to już czas aby zacząć uczyć młodą damę higieny miejsc intymnych i tego jak to ważne dla kobiety
  • Bobini żel i płyn do kąpieli Mała Księżniczka. Naciągnęła mnie, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie - pachnie ładnie, młoda się cieszy i w ciągu dnia chodzi i każe każdemu wąchać jak pięknie pachnie nowe mydełko. A niech ma! 

Kosmetyki dla Zuzi
  • masło do twarzy i ciała intensywnie natłuszczające DERMEDIC Linum Baby - wiadoma sprawa, już nie raz o nim pisałam
  • lekki balsam do ciała od DERMEDIC - bardzo go lubię, a to, że ultraszybko się wchłania, więc jest dobrą bazą pod powyższe masło
  • emulsja Emolium - tyle z Was zachwalało, więc kupiłam - wypróbujemy :)


Macie swoje ulubione kosmetyki, bez których nie możecie żyć? A może polecicie mi coś dla dziewczynek?? Czekam na Wasze opinie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze 😀