sobota, 17 lutego 2018

Zaczytany 2018




Początek roku zaczął się aktywnie, zaskakująco i wbrew temu co się mówi o wypalającej się energii i motywacji wraz z końcem stycznia do realizacji postanowień noworocznych, u mnie motywacja nie spada, energia w zależności od przespanych a raczej tych nieprzespanych nocy, o dziwo nie spada, jest dobrze! To chyba jednak tak jak pisałam, jest uzależnione od realności ustalonego zadania czy celu i ich sformułowania (specjalnie tak to nazywam bo nie przepadam za słowem postanowienia). W punkcie nr 16 zadań na rok 2018 ustaliłam, że przeczytam wszystkie książki o tematyce powiedzmy około parentingowej, które posiadam, niestety, a może raczej stety stałam się szczęśliwą posiadaczką abonamentu na Legimi, który jest totalną kopalnią książek. Mam wrażenie, że jest tam prawie wszystko, co powoduje, że moja lista książek do przeczytania się wydłuża i powiększa, więc chyba muszę stworzyć konkretną listę pozycji, tym bardziej, że dostałam od Was kilka zapytań w tym temacie. A zatem

zgodnie z Waszymi prośbami wrzucam listę książek, które przeczytam w obecnym roku. Jest to stan na chwilę obecną, jeśli się pojawi kolejna pozycja, która mnie zainteresuje, a zdarza się to dość często, gdyż na spacerach z Zuzią obecnie słucham różnych podcastów, w których eksperci polecają ciekawe książki, które warto przeczytać. Na pewno będę je na bieżąco dodawać i Was informować o tym. Jestem ciekawa i żądna wiedzy :) więc czekam na książki, które Wy polecacie z dziedziny psychologii dziecięcej, parentingu ale i nie tylko! 
Buzia!

1. "Jak mówićżeby dzieci nas słuchały. Jak słuchaćżeby dzieci do nas mówiły"Faber Adele, Mazlish Elaine
2. "Rodzeństwo bez rywalizacji"Faber Adele, Mazlish Elaine
3. "Jak być rodzicem, jakim zawsze chciałeś być"Faber Adele, Mazlish Elaine
4. NIE z miłości, Jesper Juul
5. "Self-Reg", Stuart Shanker
6. "Zamiast wychowania" Jesper Juul
7. "Nowa psychologia sukcesu" Carol Dweck
8. "Sukces w relacjach międzyludzkich" Alex W. Barszczewski
9. "Twoje kompetentne dziecko" Jesper Juul
10. "Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci"Faber Adele, Mazlish Elaine
11. "Kochaj", Regina Brett
12. "Głaskologia", Miłosz Brzeziński
13. "Biznes, czyli sztuka budowania relacji", Miłosz Brzeziński 











Czy spotkaliście się z którąś z wymienionych pozycji? Którą polecacie, a może któraś bardzo Was zawiodła? Dajcie koniecznie znać, bo może szkoda na coś mojego cennego czasu ;) 

Interesują Was tematy książkowe? Zajrzyjcie na moją Listę książek, które powinnaś przeczytać w swoim życiu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze 😀