poniedziałek, 19 września 2016

Jesienne inspiracje


Uwielbiam jesień, pisałam to samo o wiośnie i lecie, ale macie pewność, że nie napiszę tego o następnej porze roku - zimie, chyba, że będzie to grudzień, kiedy będę w słodko - piernikowym nastroju, wyczekująca Świąt. Jesień to dla mnie czas chilloutu, zrzucenia nie tylko zniszczonej skóry po słonecznych kąpielach ;) ale również czas na zrzucenie tego piątego biegu, o którym pisałam w jednym z ostatnich postów. (Zachęcam do przeczytania ;)) To czas na posiedzenie w kuchni i porobienie przetworów, wydrążenia dyni z dzieciakami,
lub samemu, gdy latorośl jeszcze słabo kumająca o co chodzi, jak to bywa w moim przypadku. Czas na zajęcie się ogrodem, czy też balkonem i tarasem, gdy się tego ogrodu nie ma (kto nie widział jeszcze mojego balkonu, zapraszam tutaj) Uwielbiam te jesienne kolory, wrzosy w wiklinowych koszykach, pachnącą lawendę i świece, które często palę na balkonie, nawet gdy na nim nie siedzimy i tylko zerkam co chwilę jak to wszystko przytulnie i pięknie wygląda! Dziś przygotowałam dla Was mnóstwo inspiracji, które sprawią, że tak jak ja pobiegniecie do pobliskiej kwiaciarni i kupicie chociaż jedną donicę wrzosu tudzież chryzantemę i lawendę, albo to i to i jeszcze tamto, bo tak bosko to będzie wyglądać aż po listopadowe dni, gdy za oknem szaruga i deszcz. Ja wrzosy przetrzymuję całą zimę, i choć tracą czasem kolor i nie są takie "żywe", to i tak wolę patrzeć na doniczki z nimi, niż puste donice :) Polecam do zainspirowania się czym prędzej i udekorowania swojego domu i balkonu, bo jesień taka cudna!
























... i co, kto się zainspirował? Podzielcie się swoimi wrażeniami i balkonami! <3







1 komentarz:

  1. Piękne inspiracje :) Też lubię jesień, nawet tę pluchowatą, szarą, jeśli się ją w odpowiedni sposób oswoi. Ja w tym roku mam wyjątkowo mało czasu na ozdabianie mieszkania, bo lada moment się przeprowadzamy. Ale oczami wyobraźni już widzę nasze nowe gniazdko tonące w skarbach jesieni. Ale to za rok ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze 😀