czwartek, 26 listopada 2015

A jak... Adwent



W najbliższą niedzielę rozpoczyna się Adwent, a wraz z nim oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. Najbardziej uwielbiane przeze mnie, najbardziej nastrojowe, rodzinne, klimatyczne... . To Święta, w trakcie których wyjątkowo dbamy o swój dom i jego wystrój.
Ma być pięknie, świątecznie, mają się palić świece, ma pachnieć goździkami, pomarańczami, igliwiem. Po prostu eterycznie! Żeby móc cieszyć się Świętami już teraz, przygotowałam dla Was kilka inspiracji na stworzenie adwentowego świecznika. W łatwy sposób możecie ocieplić swoje wnętrza i nie wydacie na to kupy kasy. Wystarczy trochę chęci, ciekawy pomysł i gotowe!
A w niedzielę pokażę Wam mój świecznik adwentowy, którego projekt od dawna siedzi w mojej głowie ;).













Źródło: Pinterest

Moje świąteczne pomysły oraz wiele innych możecie też znaleźć na blogu Kasi Speckled Fawn, gdzie zapisałam się do Link Party :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze 😀